Egg Pro, Scitec

0/5
0

Az arany standard nem tej eredetű protein, 930 g

A tojásfehérje kiemelkedően jó kombinációban tartalmazza a 8 esszenciális aminosavat és a fontos kéntartalmú aminosavakat.
Várható szállítás:   3-5 munkanap
8 090 Ft
8 090 Ft
Kosárba
Termékleírás

A magas minőségű fehérje optimális nélkülözhetetlen aminosav-összetétellel rendelkezik, az emberi szükségletekhez és a magas fokú emészthetőséghez. A legtöbb állati eredetű étkezési fehérje, ide értve a tojásfehérjét is, ilyen magas minőségű fehérjének tekinthető.

A tojásfehérje protein az egyik azon legelőször népszerűvé vált és teljes fehérje-kiegészítők közül, amelyeket a testépítők nagy sikerrel alkalmaztak. Számos tudományos munkában használják, mint alapstandardot, amihez minden más fehérjét hasonlítanak. Az egyik nagyszerű előnye az Egg Pro-nak, hogy nem tejfehérje, így például a laktóz-érzékenyek is fogyaszthatják. 

Az étkezési fehérjék a nitrogén és a nélkülözhetetlen aminosavak forrásai, amelyekre a testnek szüksége van a szövetnövekedéshez és –fenntartáshoz, így az Egg Pro hozzájárul az izomtömeg növekedéséhez és fenntartásához, valamint a csontok normál állapotának fenntartásához.* 

* Tudományosan bizonyított, Európai Élelmiszer-biztonsági Hatóság (EFSA) által engedélyezett állítások.

Aszpartam-mentes termék!

Összetétel
Használat
Kérdezz!

Az Étrendkiegészítők és a Különleges táplálkozási célú élelmiszerek nem gyógyszerek, nem rendelkeznek gyógyhatással, nem alkalmasak betegségek kezelésére sem megelőzésére és semmiképp nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, változatos étrendet. Kérjük a gyártók leírásainak és reklámjainak olvasásakor ezt figyelembe venni!
Étrendkiegészítő és Különleges táplálkozási célú élelmiszer összetétel adatbázisunk frissítésén folyamatos dolgozunk, azonban a gyártók mindegyike fenntartja a jogát arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassa a gyártásban lévő termékek címkéjét, ahogy azok összetétele a fejlesztések során változik. Ezért a Webáruházban közölt összetétel adatok csupán tájékoztató jellegűek, és azok pontosságáért - ide értve az esetleges adatrögzítési hibákat is - nem tudunk felelősséget vállalni.

Ezeket olvastad már?
  •   Húzós napod volt? Közben alig ettél valamit? Végre hazaérsz, lepakolsz, bevágod magad a tv elé, hogy levezesd a feszültséget és megeszed a salátádat és lefekszel aludni ... eszel. Ami csak beléd fér.                                       Ismerős? Vigasztaljon a tény, hogy nem vagy egyedül.   ... tovább

  •  Túl vagy az ebéden, és jólesne még valami? Mondjuk egy kis gyümölcs? Vagy egy forró tea? Esetleg szundítanál egyet? Ne tedd! Olvasd el miért!   1. Semmiképpen se gyújts rá! Nyilván nem mondok sok újat azzal, hogy a dohányzás bizonyítottan halálos betegségek okozója, de az talán neked is ... tovább

  • Gyakran érzed futás után, hogy fáj a sípcsontod és bokád környéke , sajog a lábfejed?  Akkor bizony erősítésre szorulnak! Itt vannak a legegyszerűbb, otthon is elvégezhető gyakorlatok, amiket akár az ágyadon ülve is el tudsz végezni:   A lábfej és a lábszár izmainak erősítése kezdő futóknak Nem ... tovább

  • Igen, jól olvasod nem gyümölcsös, hanem gyümölcs muffin. Ha azt mondom, hogy alig kell hozzá liszt (amit zabliszttel, teljes kiőrlésű liszttel, vagy akár fehérjeporral is helyettesíthetsz) akkor kipróbálod?  Nem kell vele megvárni a kedvesedet, mert olyan egyszerű, hogy férfiak/kezdő szakácsok is ... tovább